miércoles, 24 de diciembre de 2008

L’HOSPITAL DE L’ESPERIT SANT.....FONT D’APRENENTATGES


Ara ja fa més de sis anys que hi treballo i des del primer moment que em vaig sentir molt ben acollit. El que havia de ser una suplència per una excedència, s’ha acabat convertint en el treball que m’està durant més en els darrers anys. En un hospital, diria que s’aprèn per imbibició, el fet d’assistir diàriament a sessió clínica amb els traumatòlegs, estar en contacte diari amb diferents professionals de la salut (cirurgians, neuròlegs, pneumòlegs...) fa que aprenguis coses cada dia. Tinc la sort de tenir un Cap de Traumatologia atípic, que a més de ser un gran professional és una gran persona i que sempre procura pel teu bé i la teva progressió professional. A més tinc uns companys de feina començant pels traumatòlegs del servei, les infermeres, les auxiliars i els meus companys fisioterapeutes que fan que em senti molt a gust en el meu lloc de treball i que pugui aprendre i gaudir de la meva Professió.

No hay comentarios: