sábado, 29 de enero de 2011

TU SEMPRE HAS CAIGUT DRET?


Aquesta setmana ha estat un plaer poder compartir sofà amb Gervasi Deferr , abans d’entrar a plató vam estar recordant anècdotes del CAR de Sant Cugat, que també forma part d’una època de la meva vida.


Apart de poder fer l’apunt que la gimnàstica es tracta d’un esport molt exigent i que castiga força el cos practicat aquest gran nivell, malgrat prendre les precaucions oportunes, em va agradar molt poder escoltar les seves reflexions a les preguntes de l’Helena i en Josep.


Sobretot em va frepar la resposta a la pregunta:


No sé que m’admira més que puguis fer no sé quantes tombarelles seguides o caure dret?
- Al que va respondre jo no sé el que em sembla més fàcil si caure dret o seguir fent tombarelles, per això he estat gimnasta
Tu sempre has caigut dret?
- No!! Però ja m’ha anat bé, perquè quan t’aprens aixecar-te les caigudes ja no fan tant mal


La veritat és que el “Girvi” durant la seva carrera esportiva ha passat per moments molt difícils, lesions d’ambdues espatlles, dòping,pressions, crítiques ferotges... però no ha defallit i ha sabut tornar-se aixecar. Gràcies a la seva persistència, coratge, talent i aquest saber aixecar-se, la recompensa i el reconeixement el té ara a la seva retirada amb un palmarès que realment et fa caure!

La reflexió és: “Davant les diferents adversitats i situacions que ens trobem a la vida quotidiana hem de procurar saber caure drets, o saber aixecar-nos....”

Si voleu veure el vídeo cliqueu aquí:
http://www.tv3.cat/videos/3338190/

No hay comentarios: