viernes, 21 de octubre de 2011

PREMI AL FISIOTERAPEUTA DE L'ANY 2011

      

Ahir per mi va ser un dia molt ESPECIAL! Ponència i Guardó, tant sols em resta dir novament  MOLTÍSSIMES GRÀCIES!
En 1er lloc voldria agrair al COL·LEGI DE FISIOTERAPEUTES aquest guardó


En 2on lloc m’agradaria aprofitar aquest moment per dir que totes les coses que faig només són possible de poder fer-les GRÀCIES a l’ajut de poder estar formant part de BONS EQUIPS i rodejat de gent que té moltes ganes com tu i que t’ajuden a estar a l’alçada.

No voldria oblidar-me de ningú i de manera ràpida i global m’agradaria repassar els diferents llocs que estic actualment i dir-los que una part d’aquest reconeixement és GRÀCIES a ELLS:

- A l’HOSPITAL DE L'ESPERIT SANT, i d’una manera molt especial al Dr. Aragón (per mi i per molts dels que el coneixeu un traumatòleg diferent) i a l’Equip de Fisioterapeutes que tinc el privilegi de ser-ne actualment el capità, el FISIOTEAM, que el nostre leimotiv és: “AMB POC FER MOLT”.... això si “AMB IL•LUSIÓ!!!”

- A la SOCIETAT CATALANO BALEAR DE FISIOTERÀPIA que des que vaig començar l’aventura el 2004 de pertànyer a la Junta, que el principal culpable va ser el meu bon amic el Toni Morral, i amb la col•laboració de la Montse Nuevo, anem aprenent amb els companys que integren la Junta i també amb tota la Junta de l’Acadèmia abans amb el Dr. Bombi, ara amb el Dr. Net i sempre amb la Mercè Balcells la seva gerenta, fet que m’esta suposant un enriquiment personal i un bon bagatge.

- A les UNIVERSITATS tant la UIC, com la FUB, que sempre m’he sentit molt ben acollit, on he fet bons amics i companys que també m’ajuden a poder estar al dia i assessorar-me. I a FISIOFORMACION que em permet poder fer formació de l'espatlla, arreu de l'estat Espanyol.

- A la CONSULTA amb el Juanjo, el Pere i el meu germà Puig "Petit"


- La meva nova aventura de FISIODESCANS, trobant al Pere i el Franck, dos companys excepcionals de viatge, que sense ser fisioterapeutes m’estan aportant una experiència inoblidable i a més defensen al fisioterapeuta com el que més i ens hem ben trobat, en aquest crec que ja gran projecte d’incorporar fisioterapeutes en el món del descans.

- A NIVELL INTERNACIONAL voltant tot el possible i finalment incorporant-me enguany en aquest proper mes de gener impartint docència.

- I en aquests darrers 3 anys les col•laboracions als MITJANS DE COMUNICACIÓ: TV3 i RAC1. Recordo moltes nits abans sense poder dormir, trucant amb un o l’altre corroborant argument per no dir res que no toqui! Però que em fa estar viu. I he tingut la crítica constructiva de la gent més propera a mi i del meu psicòleg en Pep Marí, des del primer dia.

He parlat de CIÈNCIA (SCBF), DOCÈNCIA (UIC,FUB i FISIOFORMACIÓN), ASSISTÈNCIA (HES i FIOST) i això suma 3 potes i la pota que manca de la cadira és la de la FAMÍLIA, sense el seu recolzament la cadira aniria coixa i haig de dir que sovint no és fàcil, però mica en mica al anar obtenint resultats fa que sigui més portable.

Tot això és possible gràcies a la meva fórmula, més ben dit la que tenim a mitges amb el Pep Marí, el meu psicòleg, i que procuro seguir fil per randa:

GANES DE FER COSES + HUMILITAT + ORDRE = PROGRÉS i m’està funcionant!

Ara voldria acabar també amb una teoria del Pep que també comparteixo:

“SI NO MILLORES EMPITJORES, NO EXISTEIX LA FASE DE MANTENIMENT!” el problema és que un no se n’adona quan comença a empitjorar, però jo amb tota la gent que tinc al meu voltant que m’estima i m’aprecia, confio en que si veuen que em torço m’adrecin. I m’ajudin a seguir progressant!

MOLTES GRÀCIES I VISCA LA FISIOTERÀPIA!!!

8 comentarios:

Gemma dijo...

Enhorabona Lluís!!!
Ja et vaig conèixer com a alumna a la UIC i ahir vaig gaudir d'una gran ponència!
Et mereixes aquest guardó! Gràcies per transmetre la il·lusió i les ganes!
Espero poder escoltar-te i aprendre en moltes altres ocasions!
Molta sort en tot!!!

Fisioinquiet dijo...

Moltissimes gràcies per les teves paraules! Celebro que t'agradés i que et pugui ser d'utilitat. Jo tambe et desitjo molta sort. Petons!

Montse dijo...

INQUIET • COMPROMÈS • APASSIONAT • PERSISTENT • INCANSABLE • INESGOTABLE • FIDEL • GENERÓS • OPTIMISTA • VALENT • FIABLE • SOMIADOR

Ahir quan li van otorgar el PREMI AL FISIOTERAPEUTA DE L´ANY 2011 tots aquests adjectius el van descriure. Tot això ets Lluís, però encara ets més, una GRAN PERSONA, un GRAN AMIC, UN GRAN PROFESSIONAL.

Gràcies pel que has fet i dia a dia fas per la fisioteràpia en nom de la Societat Científica SCBF i meu especialment com a Presidenta de la mateixa,

Gràcies com a fisioterapeuta per tantes coses que m´expliques i que conec de l´espatlla i dia a dia m´actualitzes, però

GRÀCIES en majúscules per tenir aquest tresor que tinc i que és LA TEVA AMISTAT.

Fisioinquiet dijo...

Apreciada Montse, em poso vermell al llegir tot el que em dius. Moltíssimes gràcies! Jo també estic contentíssim de poder gaudir de la teva amistat. Petons!

A peu coix. Núria Sagués dijo...

Felicitats. T'ho mereixes, ja saps que no ens coneixem personalment però segueixo els teus treballs. gràcies per compartir-ho amb tots nosaltres

Fisioinquiet dijo...

Moltes gràcies Núria!! Espero algun dia coneixe't, serà un plaer! Petons

Unknown dijo...

Moltissimes felicitats LLuis!
T´ho mereixes. La passió sempre té la seva recompensa.
Salut
Gonzalo

Fisioinquiet dijo...

Moltes gràcies Gonzalo! La veritat és tens raó que sóc un malalt de la fisoteràpia. Una forta abraçada