sábado, 18 de febrero de 2012

DIMECRES QUE VE TORNO A CASA, PER PARLAR DEL TRACTAMENT DE FISIOTERÀPIA DE L'ESPATLLA


Amb motiu del 20è Aniversari de la Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna-URL, m'han convidat per fer-los una conferència sobre: "El Tractament de Fisioteràpia de l'Espatlla".

I dic que torno a casa perquè sóc exalumne de la 2ona Promoció de Fisioteràpia i la veritat és que em fa molta il·lusió poder col·laborar en la celebració dels 20 anys, d'aquesta manera parlant de l'espatlla que és la meva especialitat i podent mostrar que els fonaments que vaig rebre m'han servit de manera considerable en la meva progressió com a fisioterapeuta.

L'acte tindra lloc el proper dimecres dia 22 de febrer a les 19h, a l'aula 1.02 de la Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna-URL, que es troba al Carrer Padilla número 326 de Barcelona i l'entrada és lliure.

No us ho perdeu, espero poder retrobar-me amb força gent...

FINS DIMECRES QUE VE!!

No hay comentarios: